Kraj sveta: Hrdý na to, čo v ňom nenájdeš

  • e Shortlist
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    Socialists
  • Klient
    Košice Región Turizmus
  • Podkategórie

68 % Slovákov plánovalo dovolenku v lete 2021 na Slovensku. Online kampaň mala prilákať do regiónu Košice cieľovku challengerov.

Ako však súperiť s vyspelými slovenskými destináciami, zatiaľ čo Košický kraj s nízkymi štátnymi dotáciami (len 6 % z balíka pre všetky kraje) a s menej rozvinutou infraštruktúrou nemá žiadne „naj“ turistické lákadlá, a tak nepatrí ani medzi najvyhľadávanejšie destinácie?

To je vlastne najlepšie, čo cieľovke môžeme ponúknuť. Nevýhodu sme povýšili na zámer. Odľahčeným spôsobom sme urobili z regiónu Košice kraj hrdý na všetko, čo v ňom nenájdete.

Odvážna komunikácia vyvolala reakciu konkurencie a spontánne PR. O lokálne cielenej kampani hovorilo celé Slovensko, vďaka čomu sme aj s media budgetom 16 500 € konkurovali v zásahu najväčším hráčom v SK turizme. Primárny cieľ zvýšiť kampaňou záujem o Košice región u cieľovky o dodatočných 25 % sme prekonali hneď trojnásobne. K návšteve kraja motivovali až 79 % ľudí, ktorých kampaň zasiahla.