Les je ako internet

  • e Bronzový PIE
  • i Shortlist
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    MullenLowe GGK
  • Klient
    VLK - lesoochranárske zoskupenie
  • Podkategórie
    Shortlist
    • Idea
    • Nonprofit
    Bronzový PIE
    • Execution
    • Small budget (do 10K)

Využili sme jazyk internetu a cez chybové hlášky sme internetovému publiku ukázali, že les je ako internet a najlepšie si s vecami poradí sám bez ľudských zásahov. Zásadným momentom kampane bolo osloviť silné technologické značky, ktoré sa do nej zapojili a ponúkli Vlkom nové publiká, kde šírili posolstvo kampane svojim fanúšikom/zákazníkom/kolegom. Výsledkom je zastavený negatívny trend poklesu záujmu o akciu Kúp si svoj strom a historicky najvyššia nameraná hodnota spontánnej znalosti značky VLK ako lídra medzi lesoochranárskymi organizáciami.