Metrika “attention” v praxi digitálnych kampaní

  • dms Strieborný PIE
  • Digital Pie 2024
  • Autor
    Mindshare Slovakia
  • Klient
    IDC Holding
  • Podkategórie

Téma “attention”, čiže pozornosti ako metriky digitálnej reklamy, bola marketingovým buzz wordom minulého roka. Chceli sme si overiť, ako to s tou pozornosťou naozaj je.
• Ako merať pozornosť na slovenskom trhu?
• Dokážeme na ňu optimalizovať nasadenie kampane?
• Dokáže “attention” ovplyvniť aj iné KPIs?
• Je to škálovateľné mediálne riešenie?
• A oplatí sa to vôbec?

Všetky tieto otázky sme zodpovedali v rámci testovania a implementácie nášho nového produktu pre meranie a optimalizáciu kampaní na “attention”.

O efektivite tohto riešenia sa mohli presvedčiť aj viacerí naši klienti – najnovšie klient IDC Holding so súťažnou kampaňou značky Lina. Vďaka optimalizácii na pozornosť sme klientovi priniesli:
1. viditeľnosť reklamy o 32% vyššia než benchmark
2. CTR o 15% vyššie než benchmark
3. Užívatelia strávili v priemere o 47% viac času s reklamou
4. Priemerné “attention score” bolo o 89% viac než pri neoptimalizovanej kampani
5. Splnenie obchodného plánu na 143.2%