-
AutorZaraguza, s.r.o.
-
KlientSlovenská sporiteľňa
-
Podkategórie
Slovenská sporiteľňa chcela mladým dokázať, že myslieť na budúcnosť – najmä tú finančnú, je skutočne dôležité. V kampani vytiahol známy influencer staré, trápne statusy svojich kamošov z Instagramu. Ľudia sa bavili hádaním, komu statusy patria, zatiaľ čo my sme im servírovali naše kampaňové posolstvo “Mysli dopredu, aby bol tvoj status v budúcnosti ešte lepší”.
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/9507-Fotka 02-768x198.jpg)
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/6333-Fotka 01.png)
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/4167-Fotka 04-768x768.jpg)
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/6531-Fotka 03-768x432.jpg)
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/8193-Fotka 05-768x402.jpg)