#Nebuď pirát

  • i
  • e
  • Winner
  • p
  • i
  • e
  • Digital Pie 2020
  • Autor
    Elite Solutions + Seesame a ZenithMedia
  • Klient
    O2 Slovakia

O2 si ako mobilný operátor uvedomuje svoju časť zodpovednosti nad novodobým cestným pirátstvom – používaním telefónu počas šoférovania. Preto sa rozhodlo spustiť osvetovú komunikáciu, s cieľom vytvoriť diskusiu o tejto téme a zamedziť ďalšiemu používaniu telefónov za volantom.

Pripravili sme tak kampaň, ktorá začala teasingovou časťou na Instagrame so Sajfom v hlavnej úlohe. Pridalo sa k nemu viacero influencerov a vytvorili organickú diskusiu v prostredí sociálnych i štandardných médií. Ľudia začali v online diskusiách preberať nebezpečnosť tohto neduhu.

Symbolom kampane sa stala pirátska páska s logami sociálnych sietí – najväčších lákadiel na používanie telefónu v dnešnej dobe.

Po odhalení kampane sme priniesli aj vynovenú aplikáciu Extra výhody, ktorá vďaka špeciálnej verzii navigácie Sygic dokázala sledovať správanie šoférov a odmeňovať zákazníkov O2 za zodpovednejšie šoférovanie – teda nepoužívanie telefónu za volantom a dodržiavanie rýchlostných limitov.