-
AutorTHIS IS LOCCO
-
KlientLiptov
-
Podkategórie
Výzvou bolo omladiť tradičnú značku a to konkrétne jej najtradičnejší produkt bryndzu.
Tá naša strácala medziročne imagovo u mladých a predajným objemom v prospech privátiek.
Predstavili sme teda bryndzu úplne inak ako komunikuje kategória ale s dôrazom na konzumáciu.
Výnimočné komunikačné výsledky –3mil videní, 38% dopozeranosť videí do konca, 49tis earned media priniesli výrazné zvýšenie predaja.
Trh medziročne objemovo rástol 2,5%, no Liptov o 17,24%. Zisk dokonca narástol o 28%. To pri porovnateľnom budgete ako 2018. Predbehli sme privátky, posilnili volume share o 4% a stali sa absolútnou trhovou jednotkou.
Okrem toho získala kampaň Striebornú EFFIE a ocenenie YouTube Awards za najlepšie využitie YouTubu v kampani či Zlatú Pecku od špeciálnej digitálnej poroty.