-
AutorDIGILINE
-
KlientOrange Slovensko
-
Podkategórie
KAMPAŇ: Dlhodobé výkonnostné kampane na predaj hlasových paušálov cez e-shop na www.orange.sk v kombinácii s produktovými displejovými kampaňami.
CIELE / KPIs: Klient v júni 2018 výrazne zvýšil predajné ciele pre obdobie august až december 2018:
• online predaje hlasových paušálovceze-shop
• podiel online predajov nacelkových predajoch
• zachovanie alebo zvýšenie úrovneROAS
POPIS STRATÉGIE A KAMPANE: Na začiatku sme zanalyzovali o koľko potrebujeme zrýchliť rast predajnosti na dosiahnutie cieľov. Pomocou pokročilého nástroja atribúcie Roivenue sme odhladli, v ktorých kanáloch nám stačí presunúť rozpočty a kde ich musíme navýšiť. Stanovené ciele sme dosiahli množstvom taktických úprav, testovaní, optimalizácií a zmenou štruktúry kampaní. To všetko na základe využívania pokročilých nástrojov na konsolidáciu a anlýzu dát ako aj data-driven atribučných modelov.
VÝSLEDKY:
Cieľ predaja paušálov cez e-shop sme prekonali až o 41%.
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/4828-Screen Shot 2019-02-04 at 23.20.24.png)
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/6523-Screen Shot 2019-02-04 at 23.21.04.png)
![](https://www.digitalpie.sk/wp-content/uploads/user-uploads/5611-Screen Shot 2019-02-04 at 23.22.22.png)