Prekonanie navýšených cieľov predaja paušálov cez e-shop v druhom polroku 2018

  • p
  • Winner
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    DIGILINE
  • Klient
    Orange Slovensko

KAMPAŇ: Dlhodobé výkonnostné kampane na predaj hlasových paušálov cez e-shop na www.orange.sk v kombinácii s produktovými displejovými kampaňami.

CIELE / KPIs: Klient v júni 2018 výrazne zvýšil predajné ciele pre obdobie august až december 2018:
• online predaje hlasových paušálovceze-shop
• podiel online predajov nacelkových predajoch
• zachovanie alebo zvýšenie úrovneROAS

POPIS STRATÉGIE A KAMPANE: Na začiatku sme zanalyzovali o koľko potrebujeme zrýchliť rast predajnosti na dosiahnutie cieľov. Pomocou pokročilého nástroja atribúcie Roivenue sme odhladli, v ktorých kanáloch nám stačí presunúť rozpočty a kde ich musíme navýšiť. Stanovené ciele sme dosiahli množstvom taktických úprav, testovaní, optimalizácií a zmenou štruktúry kampaní. To všetko na základe využívania pokročilých nástrojov na konsolidáciu a anlýzu dát ako aj data-driven atribučných modelov.

VÝSLEDKY:
Cieľ predaja paušálov cez e-shop sme prekonali až o 41%.