-
AutorTHIS IS LOCCO, ZenithMedia, Performics
-
KlientTatra banka
-
Podkategórie
Bronzový PIE
- Idea
- TECH (AR / VR / NFT / Metaverse / AI...)
Online hejt je veľký problém GEN Z. Kyberšikana trápi každého druhého mladého človeka. V digitálnom svete sa tak títo ľudia nemôžu cítiť dobre a naplniť svoj potenciál. A najviac hejtujú tí, ktorí sú uzatvorení vo svojich bublinách.
Preto sme ľudí vyzvali, aby svoju realitu rozšírili. Využili sme na to veľký fenomén súčasnosti: rozšírenú realitu. Pripravili sme unikátny AR koncert na mieste, ktoré je s hejt pochodmi úzko spojené: na Hodžovom námestí. Priamo nad budovou Tatra banky vystúpili Porsche Boy a Bejby Blue s úplne novou pesničkou proti hejtu. A potom si mohli mladí pozrieť koncert úplne kdekoľvek.
Viac než 700 000 vypočutí tracku na Spotify dokazuje, že pesnička so silným posolstvom prenikla do kultúry. Celkový reach kampane presiahol 900 000.