SEO pre SME.sk

  • p
  • Winner
  • Digital Pie 2019
  • Autor
    Mikuláš Prokop (Freelance SEO Consultant)
  • Klient
    Petit Press, a.s.

Hlavným cieľom SEO aktivít bolo medziročné zvýšenie organickej návštevnosti z vyhľadávačov na Sport.sme.sk počas MS v hokeji 2018.

Na tomto odkaze si môžete pozrieť všetky SEO aktivity: http://bit.ly/seo-sme

Tieto aktivity sa pretavili do rekordnej organickej návštevnosti oproti minulým ročníkom MS v hokeji.

Organická návštevnosť dosiahla medziročný nárast o 1 659 %. Od týchto čísel sa priamo odvíjajú aj výnosy z reklamy (viac v neverejnej prihláške).

Tu prikladáme údaje o organickej návštevnosti počas jednotlivých sezón:

MS 2018 – 2 246 400 org. návštev
MS 2017 – 127 676 org. návštev
MS 2016 – 157 884 org. návštev
MS 2015 – 118 268 org. návštev

Celkovo prišlo z organiky počas MS v hokeji 2018 na stránku 533 566 nových používateľov, pričom minulý rok to bolo iba 63 125.

Počas MS v hokeji 2018, ktoré trvali 17 dní, bolo SME.sk 14 dní na prvej priečke v počte reálnych užívateľov (RU) spomedzi všetkých médií (AIM monitor). Do konca roku 2017 to nebolo ani raz za celú históriu od roku 2007.