-
AutorZaraguza
-
KlientSlovenská sporiteľňa
-
Podkategórie
Čo dnešných mladých spája je to, že sú stratení a túžia niekam patriť. So Slovenskou sporiteľňou sme pri príležitosti 30. výročia Nežnej revolúcie, urobili najväčší prieskum o slobode a peniazoch medzi mladými. Z dát prieskumu sme vytvorili 11 unikátnych typov mladých Slovákov. Centrom kampane sa stal web s interaktívny testom, kde sa mohli mladí lepšie spoznať a získať personalizované tipy na zlepšenie svojej finančnej slobody. Počas 30 dní kampane sme otvorili 4764 účtov pre mladých, čím sme cieľ prekonali o 40%. Hlavné video, s dĺžkou 94 sekúnd, dosiahlo na YouTube 350 000 pozretí a 48 % dopozerateľnosť. Benchmark dopozerateľnosti pre 30 sekundové videá je 40%. Web dosiahol 115 000 unikátnych návštev, čím sme cieľ prekonali o 45%. Až 70 000 mladých si spravilo test, čím sme cieľ prekonali o 20%. U tých, ktorí videli kampaň a prešli testom sme sa stali značkou, ktorá sa najviac spája s oslavou slobody, rástli sme aj v parametroch: 15% banka, ktorá rozumie mladým a 26% moderná banka.