Testovacie jazdy KIA a INRES SMART banner

  • Digital Pie 2024
  • Autor
    NetSuccess, s. r. o. / DIGILINE, spol. s r.o.
  • Klient
    Kia Motors Slovakia s.r.o.
  • Podkategórie

Kia v súčasnosti vyrába viac ako 1,4 milióna vozidiel ročne v 14 výrobných a montážnych závodoch v 8 krajinách vrátane Slovenska. Ako najlepšie vyskúšať KIA zážitok je jasné, predsa na testovacej jazde. Tá je jedným z dôležitých cieľov marketingových aktivít spolu s posilnením predaja skladových vozidiel.

Úlohu efektívne zvýšiť mieru tejto konverzie zveril klient do rúk agentúre Digiline, ktorá sa rozhodla v spolupráci s NetSuccess využiť reklamný systém INRES a jeho unikátny remarketingový SMART banner.

KIA má k Slovensku silný vzťah a ten podčiarklo aj rozhodnutie použiť práve nástroj INRES, ktorý je kompletne vyvíjaný na Slovensku. Výsledky na seba nenechali dlho čakať.

V porovnaní s jedným z tradične najefektívnejších performance kanálom Google Search sme dosiahli až o 245% vyššiu mieru konverzie, čím sa SMART banner stal bezkonkurenčne najkonverznejším kanálom celej kampane KIA. Doba strávená na stránke bola o 103% vyššia voči ostatným performance kanálom a miera dokončenia konfigurátora päťnásobok oproti dobre vyladenej kampani na Facebooku.

Ako sme to dosiahli vďaka moderným inteligentným technológiám, sa dozviete vo videu.