-
AutorNetSuccess, s. r. o. / DIGILINE, spol. s r.o.
-
KlientKia Motors Slovakia s.r.o.
-
Podkategórie
Kia v súčasnosti vyrába viac ako 1,4 milióna vozidiel ročne v 14 výrobných a montážnych závodoch v 8 krajinách vrátane Slovenska. Ako najlepšie vyskúšať KIA zážitok je jasné, predsa na testovacej jazde. Tá je jedným z dôležitých cieľov marketingových aktivít spolu s posilnením predaja skladových vozidiel.
Úlohu efektívne zvýšiť mieru tejto konverzie zveril klient do rúk agentúre Digiline, ktorá sa rozhodla v spolupráci s NetSuccess využiť reklamný systém INRES a jeho unikátny remarketingový SMART banner.
KIA má k Slovensku silný vzťah a ten podčiarklo aj rozhodnutie použiť práve nástroj INRES, ktorý je kompletne vyvíjaný na Slovensku. Výsledky na seba nenechali dlho čakať.
V porovnaní s jedným z tradične najefektívnejších performance kanálom Google Search sme dosiahli až o 245% vyššiu mieru konverzie, čím sa SMART banner stal bezkonkurenčne najkonverznejším kanálom celej kampane KIA. Doba strávená na stránke bola o 103% vyššia voči ostatným performance kanálom a miera dokončenia konfigurátora päťnásobok oproti dobre vyladenej kampani na Facebooku.
Ako sme to dosiahli vďaka moderným inteligentným technológiám, sa dozviete vo videu.