-
AutorWavemaker / Zaraguza
-
KlientSlovenská sporiteľňa
-
Podkategórie
Aby sme zatraktívnili vnímanie banky u mladých a obišli fakt, že reklama na TikToku je na Slovensku stále vo hviezdach, rozbehli sme vlastný TikTok inkubátor.
Kreatívnych užívateľov sme vyzvali, aby natočili svoj TikTok spot propagujúci Slovenskú sporiteľňu.
Za odmenu sme im, samozrejme, ponúkli peniaze, a to také, aké by sme zaplatili aj etablovaným TikTok influencerom.
Kľúčom bolo naviazanie finančnej odmeny na počet videní, čiže to najdôležitejšie KPI na TikToku: 1000 EUR za viac ako 100 000 videní.
Zameranie na video views a nastavenie odmeny sa ukázalo ako naozaj motivujúce. Budúci TikTok influenceri vypostovali za 3 týždne 140 videí a vygenerovali 2,5 milióna videní. CPV bolo pritom niekoľkonásobne nižšie ako u video reklamy na YouTube.
Našli sme tak funkčné riešenie suplujúce chýbajúcu reklamu na TikToku.