TikToky zo supermarketu

  • p
  • Winner
  • Digital Pie 2022
  • Autor
    Respect APP
  • Klient
    Kaufland Slovensko

TikTok je celosvetovým fenoménom posledných rokov. V zahraničí už dávno neplatí, že je to len sieť pre úzku skupinu ľudí. Naopak. Celosvetovo má viac než miliardu používateľov a veľkej pozornosti sa mu dostáva už aj u nás. Nemôžu na to nereagovať, samozrejme, ani značky. Na Slovensku však TikTok stále nespustil reklamné rozhranie. Vedeli sme, že rozbehnúť TikTok bez akejkoľvek mediálnej podpory, to bude chcieť špeciálny prístup.

Prišli sme teda s konceptom, ktorý kombinuje natívne TikTokové trendy s insightami z nakupovania, ktoré naša cieľovka dobre pozná. Ako to celé fungovalo sa pozrite v našej case study. 🙂

Aj keď bol koncept pôvodne časovo ohraničený, pre veľký úspech s ním v nezmenenej podobe budeme pokračovať aj v roku 2022.