-
AutorPromiseo
-
KlientLetisko Košice - Airport Košice, a.s.
-
Podkategórie
Letisko dostalo príležitosť získať linku od Eurowings v dvojkolovom hlasovaní. Cieľom bolo získať čo najviac hlasov v priebehu jedného týždňa a postúpiť do hodinového finále. V priebehu hodiny bolo nutné získať v livestream hlasovaní viac hlasov ako mestá ako Cork a Friedrichshafen. V prvom kole šlo o vytvorenie netradičného nosiča, zapojenie komunity, vyvolanie emócie, že je nutné mestu pomôcť, či využitiu rôznych influencerov. V druhom kole bolo nutné v krátkom čase využiť veľké inventory a pri robustnej cieľovej skupine nastaviť a programaticky zacieliť komunikačný message motivujúci k akcii, ktorá sa dala vykonať v tú hodinu. Kampaň bola videami cielená aj na cestujúcich Nemcov. Košické letisko vďaka tejto práci zvíťazilo, má linky do Nemecka a v roku 2018 rástlo na 542 tisíc pasažierov. O kampani informovali médiá či dokonca hlavné správy TV Markíza. Práca získala shortlist na Google Premier Partner Awards EMEA za využitie najnovších možností cielenia a detailnosti.